Op reis in Mexico - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Eric Reinders - WaarBenJij.nu Op reis in Mexico - Reisverslag uit Tulum, Mexico van Eric Reinders - WaarBenJij.nu

Op reis in Mexico

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Eric

16 September 2008 | Mexico, Tulum

Hallo iedereen!

We hebben intussen Cancún verlaten en zijn na een tussenstop in het zeer mooie Playa del Carmen belandt in het kleine plaatsje Tulum dat verschrikkelijk mooie witte stranden heeft met een zeer zeer blauwe zee.

Vanuit Cancún hebben we een dagtochtje met de bus gemaakt naar Chichen Itza, een terrein met indrukwekkende Maya-ruines. Er zijn hier in Yucatan zeer veel ruines te bezichtigen. Ook waar we nu zitten in Tulum. Deze hebben we vanochtend op de fiets bezocht. We zijn er kletsnat geregend en het is nu weer een beetje droog aan het worden. De afgelopen dagen is het verder alleen maar mooi weer geweest.

We zitten op dit moment in een leuk hostel. Onze kamer is een hutje en er is een keuken waar wij zelf lekker koken. Vanavond staat Broccoli met kip op het menu.

Gister was het Onafhankelijkheidsdag in Mexico. 's Avonds zijn we de stad in geweest met een paar andere hostelgasten, errug gezellig allemaal. Er werd gedanst en gegeten/gedronken, vuurwerk afgestoken en vooral Viva Mexico geroepen.

Morgen gaan we naar Coba, een andere Maya ruine en dan pakken we de tassen weer in op weg naar...
Dat gaan we zo even uitzoeken!

Tot gauw,
Eric en Amanda

  • 17 September 2008 - 05:19

    Lieve Eric En Amanda:

    Wat indrukwekkend om die Maya cultuur van zo dichtbij te mogen zien en zelfs aan te raken.
    Ik leef helemaal met jullie mee.
    Geniet er van lieverds, met volle teugen.
    Dikke KUS en KNUFFELS

    Liefs la madre/la suegra Marianne

  • 17 September 2008 - 09:32

    Daniel:

    Hey eric en amanda ziet er super uit daaro leuke foto's

    veel plezier daar nog en doe het rustig aan

    groeten daniel laan

  • 18 September 2008 - 08:38

    Wuppie & Moby:

    Blij dat het jullie zo voorspoedig gaat. Met ons gaat het ook erg goed. Ik, wuppie. loop nu bijna alle dagen buiten en vermaak me prima, laatst ben ik zelfs de hele nacht buiten geweest en vond het geweldig. Moby probeert nu ook af en toe buiten te blijven alleen vergeet ze dan waar ze weer naar binnen moet, dat gaat al wel beter. Onze nieuwe verzorgers zijn heel blij met ons en wij met hun. Gelukkig heeft dat allemaal goed uitgepakt.
    Heel veel plezier verder met de reis en maak je maar geen zorgen om ons.

    Miauw, miauw

  • 20 September 2008 - 16:41

    Robert:

    Wow mijn huis staat er nog! en zo te zien missen jullie het niet. houden zo!
    O ja of je dat strand in een rugzakje mee kan nemen...

  • 21 September 2008 - 13:51

    Manja:

    wat een prachtige foto's! Ik kan me bijna niet voorstellen dat jullie dit saaie en koude kikkerlandje echt zijn ontvlucht. Ik mis jullie nu al. Maar zo zie je ten minste iets van de wereld. Hier gaat alles goed. Manu groeit als kool en wordt al een echte peuter. Ik heb mijn tentamen Europees recht die ik in augustus heb gedaan gehaald met een 6. Boven verwachting.

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Tulum

Eric

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 23438

Voorgaande reizen:

09 September 2008 - 30 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: