Daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Eric Reinders - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Eric Reinders - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!!

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Eric

10 September 2008 | Mexico, Cancún

Buenos días!

Ja ja we zijn er hoor! Na 31 uur reizen en zonder vertraging zijn we vannacht aangekomen op de eindbestemming en het beginpunt van onze reis, Cancun!

We zijn nog een beetje aan het bijkomen van de lange, lange, lange reis en gaan zo de buurt even verkennen.

Op dit moment waait het en regent het wat, geen echt strandweer dus. Maar wij vinden dat niet heel erg, want we gaan zo even de buurt verkennen.

Binnenkort plaatsen we een volgend bericht met wat foto´s erbij.

Saludos,

Eric en Amanda

  • 10 September 2008 - 14:13

    Christianna:

    MOI! Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en wel zonder vertraging zelfs!! Tof man, ik ben benieuwd naar jullie verhalen, ik volg jullie op de voet vanuit ons kleine kouwe (op dit moment warme) kikkerlandje! liefs, Christianna

  • 10 September 2008 - 14:16

    Ina:

    Fijn dat de reis goed verlopen is. en nu eerst maar bijkomen en dan genieten van een fijne vakantie. Veel liefs en een dikke knuffel vanuit Hoogeveen.

  • 10 September 2008 - 14:46

    Marloes:

    Hallo! Mooi dat jullie goed zijn aangekomen! De tvgids is vandaag ook voor t eerst goed aangekomen ;) En vandaag ben ik begonnen met het leren van gelaatsmassage. Jullie kunnen vast ook wel een massage gebruiken na die lange reis, dus laat mij even overkomen zou ik zo zeggen! Ik hoor t wel ;)

  • 10 September 2008 - 14:52

    Elisa:

    Ook ik ben vandaag aangekomen in Florence en heb net ontdekt dat ze in Italiaanse supermarkten geen lucifers verkopen, zeer vaag... Heel veel succes en plezier! Liefs Elisa

  • 10 September 2008 - 15:27

    Rogier:

    mooi dat jullie er heelhuids zijn! heb jou(eric)nog geprobeerd te bellen de dag voor vertrek, maar helaas...
    nou blijf jullie zeker volgen, het allerbeste daar!
    groetsels

  • 10 September 2008 - 16:25

    R&J:

    Zo het begin gaat gelukkig lekker. Het avontuur is begonnen. Succes de eerste dagen.

    Liefs

  • 10 September 2008 - 19:32

    Margo:

    Hey guapa's!

    Wat een lange reis! Dacht ik dat wij er lang over hadden gedaan om in Cancun aan te komen (bijna 24 uur). Jullie zullen wel kapot zijn. Hoogst waarschijnlijk regent en waait het omdat er een orkaan bij jullie in de buurt is. Hij gaat over de golf van Mexico naar Texas. Niet gevreesd dus, maar wel wat regen. Kunnen jullie langzaam aan het klimaat wennen haha.

    Heeeeeel veel plezier in Cancun. In downtown heb je allemaal leuke kroegjes waar je goedkoop cocktails kunt drinken. ;-)Ook is er een salsatent, maar ze zijn niet zo actief met dansen...

    Voor stappen moet je naar de Coco Bongo of The City. Dat zijn de leuke clubs.

    Is het daar druk? Veel Amerikanen zeker?

    Goh, zou zo wel weer even terug willen!! Geniet er lekker van! Maar dat moet lukken.

    Dikke kus!

  • 12 September 2008 - 11:35

    Akkeliene:

    Mooi dat alles goed is gegaan! Hopelijk wordt het weer snel wat zonniger! Groetjes!

  • 15 September 2008 - 17:47

    Manja:

    Lekker eten zeg, viel me al gelijk op! Ook een fijne kamer. Hier schijnt de zon! hihihi

  • 15 September 2008 - 21:19

    Wouter Van Doeveren:

    Eric en Amanda, nog veel plezier. Maar dat komt wel goed. Nog bedankt voor de fles tequila! Hij heeft goed gesmaakt. Hoimoi!

  • 16 September 2008 - 16:56

    Robert:

    ziet er goed uit! helaas zit mijn vakantie er bijna op, ik ga ook maar een jaar vrij nemen, het bevalt me prima! ben benieuxd naar jullie eerste ervaringen in mexico!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Cancún

Eric

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 23438

Voorgaande reizen:

09 September 2008 - 30 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: