Go Slow - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Eric Reinders - WaarBenJij.nu Go Slow - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Eric Reinders - WaarBenJij.nu

Go Slow

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

20 September 2008 | Belize, Caye Caulker

Beste allemaal,

De afgelopen dagen zijn we veel onderweg geweest en zijn beland in Belize. Om precies te zijn op het eiland Caye Caulker.

In Tulum hebben we nog een dagtrip gemaakt naar Coba, een Maya ruine die je kunt beklimmen. Eindelijk mochten we dan één beklimmen na Chichen Itza en Tulum die we niet mochten beklimmen.
We zijn heeeel vroeg in de ochtend met de bus richting Coba gereden, het was spitsuur met veel studenten die naar school gingen en lokale mensen. Het werd voor ons dus een klein halfuurtje staan in de bus.
Bij aankomst in Coba waren we echt de enige toeristen, ook bij de ingang waren we de eersten die dag en dat is natuurlijk gunstig.
Binnen moesten we fietsen huren om zo naar de tempels te fietsen die diep in het bos gelegen zijn.

Boven op de hoogste tempel was echt een prachtige ervaring, vooral helemaal alleen met zijn tweeën.
We hebben een paar minuten van de stilte genoten (Eindelijk geen schreeuwende Amerikanen)
Zie filmpje om een impressie te krijgen van het uitzicht.

Nu zitten we dus in een klein eilandje aan de kust van Belize.
Hier blijven we ongeveer een week om ons PADI certificaat in duiken te halen.

Het is hier zonnig en erg relaxt, aardige lokale mensen en iedereen kent elkaar hier.
We gaan nu even aan het strandje hangen hier. Want de slogan hier is Go Slow, dus passen wij ons daar aan aan.

Groetjes vanuit Belize,
Eric en Amanda

• 20 September 2008 - 16:59

Pauline:

Geweldig, die slogan moeten ze hier ook maar invoeren! Ik ga dat per direct doen, zeker nu na een dagje hard werken bij Kleur op Kleur;)
    Erg leuk om jullie verhalen te lezen en de mooie foto's te bekijken, ga zo door!
    Geniet van jullie reis!
    Groetjes, Pauline

• 20 September 2008 - 17:18

Rogier:

ik vind het erg lelijk daar...
    oke, oke, ik geef het toe. ben best wel een beetje jaloers op jullie...
    zet ´m op!

• 20 September 2008 - 17:54

Robert:

Ja natuurlijk; ga ook je Padi nog even halen :-) hahaha, ik ben volstrekt niet jaloers...

• 20 September 2008 - 21:18

Christianna:

Jemigdepemig!!! Dat ziet er echt tof uit zeg allemaal! Ik ben ook helemaal niet jaloers, hoor, hihihi! Leuk, man, dat jullie ook n duikbrevet gaan halen! Heel veel plezier en relax-ze daar! Liefs, Christianna

• 21 September 2008 - 13:55

Manja:

Lukt dat een beetje om een tandje langzamer te gaan? Oei, dat zou ik wel moeilijk vinden. Die gehaaste Nederlandse mentaliteit zit er echt in. Wij doen hier alles zo snel mogelijk, doen jullie maar lekker langzaam!

doegie

• 21 September 2008 - 16:26

Robert & Jacq:

In 1 woord fantastisch..
    Veel plezier verder..

Liefs R&J

• 21 September 2008 - 20:51

Elisa:

Geweldig dat filmpje, mooi om dat samen te beleven inderdaad :-)

• 21 September 2008 - 20:53

Sjoerd:

Grinnik, ziet er niet slecht uit jongens!

Geniet maar lekker!!!!!

• 22 September 2008 - 11:24

Akkeliene:

Ik ben ook echt toe aan vakantie ;-)

• 22 September 2008 - 12:19

Hans:

Ziet er weer schitterend uit, maar jullie hebben wel wat gemist in Cancun. Maradona heeft er dit weekend een potje gespeeld ;)

Groetjes!

• 23 September 2008 - 18:43

Marloes:

Zooo dat ziet er mooi uit!! Jullie zijn nu dus echt vakantie aan t vieren, lekker hoor! En wat leuk om te zien dat jullie al bij die maya ruines zijn geweest waar je altijd al zo graag naar toe wou Amanda!
    Nou geniet er lekker van, maar dat komt vast goed! Ik ben weer benieuwd naar de volgende belevenissen :) Groetjes!

• 25 September 2008 - 14:52

Marloes:

Ik zag Wuppie lopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij was op weg naar de sociale dienst haha :D

• 03 Oktober 2008 - 15:05

Margo:

Hey reizigers,

Eindelijk even tijd om jullie berichten te lezen....

Super leuk om te zien dat jullie staan waar wij ook zijn geweest. Ik ben als enige van de groep boven op de tempel van Coba geweest. Heb van hetzelfde uitzicht kunnen genieten. Geweldig, hé?!

Ook de stranden zijn geweldig. Zou zo wel even terug willen. Zeker met dat rot weer hier. Brrr, koud hoor!

Kus